En Son Hit Albümler

   

Hit 2014 / 2015

   

Siteye Hoş Geldiniz !  

   

Çat  

Turn off/on Sound Smileys History FAQ Kide Chat

Powered by Kide Shoutbox

general: Merhabalar. 2 albümü full cd cover vardır sitemizde..3 full cd cover yakında paylaşacağız.
general: Büyük dosyayı Preimumsuz indirmek mümkün değil.
noko72: kısmet yinede verdiğiniz emekleriniz için teşekkürler baştacısın cansın ALLAH c.c yardımcınız olsun
noko72: bir Preimuru olan bir arkadaşımız olmadiki alalım bir gunluğun kulansak :_( milete özellerde bir birlerin şifreleri yoluyor ha bir indir dur kısmet...
noko72: benim mp3 arşivim var hocam ama hepsi toplama yada daha öncesinde nete indirdiklerimdi bu siteye üye olduğumdan beri ve burayı bildiğimden beri bendekilerin hepsi sahte olduğun gördum burda % 100 orjina lpaylaşıyor işte o yuzden bende burdakilerlen arşivim değişiyorum (!) (!)
noko72: ama ne yazıkı hızınıza bir turlu ulaşamıyorum valah MAŞALLAHINIZ var ben 7+24 saat pc başında ve sizleri takip ediyorum ve tanıdığım kim varsada öneriyorum ve uyelik yapn gözu kapalı %100 orjinal diyorum
noko72: ben 46 yaşındayım ve 13 yıldır cafe işletiyorum milyonlarca foruma uyelik yaptım ve üyeyimde ama hiç bir formda yöneticilik yada idarecilik yapmadım ve her forumdada nickim noko72 diye geçiyor ama ALLAH c.c yukarda bu gune kadar sizin kadar sağlıklı ve düzenli işin yapan bir forum görmedim ALLAH c.c yardımcınız olsun ve işlerinizi rastgetirsin inş...
general: MERHABA/ Kardeşim...özür dilerm geç gördüm mesajını..Teşekkür ederim..merek etme Güler Dumanln diskografini sene direk olarak veerecem...
noko72: ALLAH c.c şimdilikten razı olsun ALLAH c.c işlerin rast getirsin inş.
general: Güler Duman 7 Part Elave ettik.
noko72: hocam 1 parti indirdik 1 saat geçti 2 nci partı indirecez error veriyor galiba gunluk bir part ancak indire biliriz
noko72: hiç yoktan iyi ALLAH .c.c emeklerinizi boşaçıkarmasın inş. baştacısınız ALLAH c.c gönlunuze göreversin inş. dualarımız sizinlen BU ALEMDE TEKSİNİZ KALİTEDEN ÖDUN VERMİYORSUNUZ EMEKLERİNİZİDE ÇALANI ALLAH c.c HEVALE EDELİM...
general: Merhaba...öyle degildi iniyordu....Kayıt yap burada «link» Hızla indir uptodo dan
general: Limitsiz iniyor test ettim. eger inmiyorsa. kayıt yap hıla inecek «link»
noko72: kayıt yapmışım hocam ilksölediğinizde ama nasıl kulanacam bilemedim
noko72: sölediğim gibi hocam 1 saat geçtikten sonra başak partı indire biliyorsun siz burda paylaşım verdiğinizde ve tavsiye etiğiniz gun ben kaydım yaptırdım «link»
noko72: 3 parta geldik indiriyoruz hocam 1 veya 2 saat araylan birer parindirmeye çalışıyoruz gece 12 kadar biter olmasa yarın bitiririz inş. tekrarda nelinize ve emeklerinize yüreğinize sağlık..
general: uptodo net giriş yap. bu kadar kolay. kayıtsız 100 kbts iniyor, kayıtı 200 kbps. premium maksimum hizla . mesela uploaded premium 2,31 GB 7 dakkaya indirmek mümkün.
noko72: selam
general: Selam. ip adresini görer görmez aktif ettim..
general: Siteye bi şey olmamış...2000 bağlantıdan fazla bağlanan üyelerin ip adresi kapanıyor
noko72: yenialbom 403 Forbidden hatası veriyor hocam giremiyorum
general: Problem yok. Otomotik sistem yasaklamış sizi qaliba
general: 2000 fazla bağlantı yapılarken ip yasaklanıyor
general: Kaldırdım İP Sorununuzu.
general: yenialbom.com da

Only registered users can send messages, register or login
   

Login  

   

Teknik Destek  

   

Facebookta Bizi Takib et  

   

Oyunlar  

   

Programlar  

   

Kimler Sitede  

168 ziyaretçi ve bir üye çevrimiçi

   

Forum  

   

SiteMap  

   
Рыболовные катушки http://nachodki.ru/shop/okhota-turizm-rybalka/katushki.html на сайте nachodki.ru

Kullanıcı Oyu: 4 / 5

Yıldız etkinYıldız etkinYıldız etkinYıldız etkinYıldız etkin değil
 

Sanatçı: Sinem İnci
Albüm: Tüm Albümleri  (Diskografi)
Yıl: Tüm
Genre: Türkçe - Oyun Havaları
Format: MP3 128 Kbps 4410 KHz
Parça Sayı: 46
Dosya Boyutu: 191,26 MB

 

Sinem Inci - Alavere Dalavere Oyun Havaları

Sinem Inci - Doktur Dilaver.mp3
Sinem Inci - Göz Gördü.mp3
Sinem Inci - Kibarim.mp3
Sinem Inci - Misket - Konyalı - Yar Diline.mp3
Sinem Inci - Potpori 1.mp3
Sinem Inci - Potpori 2.mp3
Sinem Inci - Potpori 3.mp3
Sinem Inci - Potpori 4.mp3
Sinem Inci - Selemet.mp3
Sinem Inci - Vur Zilleri.mp3
Sinem Inci - Yogurt Koydum Dolaba.mp3
Sinem Inci - Zeytin Yapragi.mp3



Sinem Inci - Bir Sevenim Olur Elbet

Sinem Inci - Bir sevenim Olur Elbet.mp3
Sinem Inci - Çırpına Çırpına.mp3
Sinem Inci - Çok Korkuyorum.mp3
Sinem Inci - Ela Gözlüm.mp3
Sinem Inci - Garip Hancı.mp3
Sinem Inci - Sevdimde Ne Oldu.mp3
Sinem Inci - Yaktın İçimi.mp3
Sinem Inci - Yaralı Kalbim.mp3
Sinem Inci - Yüzüm Gülse.mp3



Sinem Inci - Caz Yapma

Sinem Inci - Alo Muzik.mp3
Sinem Inci - Anlat Cileni.mp3
Sinem Inci - Ay Batmadan Gelsen.mp3
Sinem Inci - Ben Adam Olmam.mp3
Sinem Inci - Caz Yapma.mp3
Sinem Inci - Cek Git Basimdan.mp3
Sinem Inci - Cilli Bom.mp3
Sinem Inci - Kel Basa Simsir Tarak.mp3
Sinem Inci - Sarhoş Oldum.mp3
Sinem Inci - Sen Benim Canım.mp3
Sinem Inci - Sofor Abi ve Zuhtu.mp3
Sinem Inci - Telekızlar.mp3
Sinem Inci - Tingir Mingir Tencere.mp3



Sinem Inci - Gurbet Hapishanesi

Sinem Inci - Anam Yokki.mp3
Sinem Inci - Çopculer.mp3
Sinem Inci - Ekmek Icin.mp3
Sinem Inci - Erzurumda.mp3
Sinem Inci - Fettan Güzel.mp3
Sinem Inci - Gamzeli.mp3
Sinem Inci - Gurbet Hapishanesi.mp3
Sinem Inci - Kislalar.mp3
Sinem Inci - Meselem.mp3
Sinem Inci - Olmazmiydi.mp3
Sinem Inci - Sallasana.mp3
Sinem Inci - Sen Yoksun Diye.mp3

 

DOWNLOAD - Turboot.ru

DOWNLOAD - Letitbit.net

DOWNLOAD - Hitfile.net

Yorum ekle

Güvenlik kodu
Yenile

   

copyrights